#SiapaAku SEGMEN 2015 Kalia

Khamis, Disember 17, 2015
Yosh~


klik banner untuk jawab soalan. 

Random follow segmen ni atas suggestion cik sofie yang comey~ :p 

Siapa aku? masing-masing reflect diri. Dah la masa taip entry ni tengah dgr Sad song by We the Kings ft Elena Coats maka berjela la reflect dia. :)

Sebelom suma boring, baik kita fokus pada soalan yer.. korang boleh klik sini untuk version pendek. 

Namaewa Nur des~ [baca dalam pelat japang sikit] lebih panjang aienienka. Sebut seperate k. AIENIE -N.K.A  nama penuh biar lah rahsia. Kang jenuh pulak korang kena bukak kelas arabic kononnyer. 

CIk Nur ni masih dalam student journey. So, tak ada apa la sangat menariknya. But, you can tell me your whole story because I'm such a good listener. :)

Yang penting saya PEMINAT kpop songs, Kdrama, Jdrama, Taiwan drama, Ah~ senang cakap sume saya tengok. Hidup as student benda tu je la isi masa lapang. Namun, saya tidak obses GILER la. Layan je mana berkenan dengan tastebud saya. :P


ah~ tak ada idea la nak tulis apa. 
 

next thing, 
Cik  Nur such a dreamer. I wish is feveret word tapi journey not as easy yang kita boleh bayangkan. Still far away dari apa yang dihendakkan. Yosh~ 


Saya kecik, clumsy, messy, lazy person. haaa~ mana2 yang tak berkenan tu, saya ni pengkritik tegar tau. Tapi don't worry. People used to said; DON'T JUDGE BOOK BY IT'S COVER. In syaa Allah akan dikurangkan judgemental tu kat orang. Saya seorang HR student, so tak leh nak buang la first impression tu macamana. 

Sangat tak suka senyum. Sangat sombong. Ah AH eh eh ~ asal banyak sangat negatif dia nih? Maap ler.. susah sikit nak positif la. Dalam proses nak merangkak. In syaa Allah, saya jamin saya telus orangnye.. :P relatives, jangan muntah pulak baca nih~

Still, saya nih still jauh lagi la nak jalan.. walaupun dah pusing hampir satu Malaysia, terasa kerdil di tanah sendiri. Baik! Sebab nyer, bila kat tanah sendiri, kuar rumah pun jarang. Dok la mereput dalam rumah. Melainkan kalo kat rumah tu bekerja, baru kuar. Tu pun sebab kerja. Anak yang baik kan? :P

Keseluruhannya:

1. Kecik
2. Dari Sarawak
3. Anak ke-2 dari 7 beradik
4. Currently student KUIM
5. Future HR executive
6. Doakan saya kekal positive selalu


Boringnyer entry dia nih~ hahah sebab dah kering idea, buat la gaya oldskull. Oldskull always win! Maju la oldskull untuk memori~

For Kalia:
Thanx sebab buat segmen nih~  selamat membaca la kalo sudi~ :)

Sincerely;
aienienka - Sang peminat Kpop ^^






4 ulasan

  1. loo, study kat KUIM ka, dekat la ngan Lendu :D

    gooodluck study kay

    http://ash-tsukidate.blogspot.my/2015/12/siapaaku-segmen-2015-kalia.html

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤